zaterdag 10 september 2016

ORGAANDONOR ? JA TENZIJ !!!!!! Open brief aan Pia Dijkstra



Lieve Pia,

Helaas ben ik weer gedwongen om in herhalingen te vervallen. Want Pia Dijkstra van Demonisch'666 zwengelt de discussie over orgaandonatie weer eens aan omdat er een groot tekort aan donoren is. En dat is zwaar klote !!!! Zwaar klote ook omdat een donorschap mij onmogelijk wordt gemaakt.

Een korte terugblik. In de tijd dat men een bereidheid hiertoe nog kenbaar maakte door een codicil in je knip droeg ik deze altijd bij me. Tot het moment dat er een mythe was dat aan donoren met lichaamkunst (met behulp van een naald) geen behoefte was. Later leek dit vooral erom te gaan dat er lange tijd tussen het zetten van de kunst en het donorschap was. En wilde ik me weer registreren.

Wel wilde ik een bepaalde groep uitsluiten. Te weten gewelddadige kraakjunks. En dit bleek niet mogelijk. Hoe ik ook probeerde oplossingen aan te dragen bij de nono's van stichting donorregister (of hoe ze nu heten). Ik bood aan dan te stellen alleen aan VVD leden te doneren (zeker geen kraakjunk) maar nee, dit was onmogelijk.

Het leven redden van brandstichtend, bommengooiend, moordend, vandalistisch en verder gewelddadig gajes daar wil en kan ik niet aan meewerken. Es kommt nicht in Frage. Dit betreur ik voor al die lieve jongedames, vaders van gezinnen en al die andere mensen die wel deugen en wachten op een orgaan. Maar ik kan niet anders.

Waarom moet ik miljoenen mensen benadelen wegens uw bescherming van een stelletje schoften ?

Veel wijsheid gewenst.

Groetjes

 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Donor voor donor, hoe moeilijk kan het zijn? Principiële nemers en neversnooitniet-gevers, daar puilen de moskeëen van uit. Zo zou een dappere verdediger van Het Avondland zomaar achter een Pia-gefaciliteerde jihadist op een wachtlijst kunnen komen te staan. IK DACHT HET NIET!
    Grtz, Guus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik waardeer je repliek. Tof dat het nu lukt. Maar meewerken om tuig in leven te houden weiger ik. Ik heb ruggegraat dus zal er zelf ook geen gebruik van maken. Dan maar eerder ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Overigens als we toch filosoferen. De gewelddadige kraker die gered wordt door iemands organen kan ook de moordenaar van redders van het Avondland worden. Zou het niet geweldig zijn als Volkert in 2001 een hart nodig had gehad en dit niet had gekregen. Dan regeerde Fortuijn al 15 jaar nu.

    BeantwoordenVerwijderen