woensdag 15 november 2017

De witte onderbroek award

Kent u die mop van die linkse betweterige pseudo-feministes die zo'n beetje in elke man een verkrachtend stuk vuil zien en wie hen beschuldigt bij voorbaat gelijk geven waarna ze de onverlaat in een schandblok op het dorpsplein willen zetten ? En dat dan een van hen, een mede marxist/communist een dame belaagd heeft in het verleden en in ieder geval de schijn tegen heeft en dat ze dan zeggen; "nee, daar moet eerst de rechter over beslissen". Helaas is het geen mop. Was het maar een mop. Fransisco van Joop KAN geen verkrachter zijn klinkt het nu uit de normalerwijs krijsende keeltjes. Want Franscisco is links, en linkse mensen die doen nooit iets fout. Tot zover de moraal. De dubbele welteverstaan. Een tong in een dame haar mond steken en erbovenop kruipen zonder haar goedvinden en dan ook nog in een bevlekte (waarmee ????? gadverdamme) WITTE onderbroek. Het zal wel....


Grappig wel dat Fransisco ook in kledingkeuze de armoede van zijn soort hun wereldbeeld nog eens ventileert. Dat je niet perse in Bjorn Borg loopt, prima. Doet ondergetekende ook niet. Maar voor het hedendaagse wat minder (dan voor mijn 35) voorkomende geval dat er een dame met me onder de lakens wil duiken verkies ik toch een wat charmanter stuk bedekking. Ik zou de dame in kwestie ook niet graag in wibra lingerie voor mijn neus zien.
Deze situatie is natuurlijk uiterst lachwekkend was hij niet zo in-en-in triest voor de dame die slachtoffer was van deze marxistische aasgier (van mijn advocaat moet ik zeggen dat laatste mijn mening is). In de steek gelaten door haar feministische seksegenoten met en zonder vagijn. Want Fransisco is geen Thierry. Fransisco is goed !


Ik vind dat Fransisco van Joop, of nee eigenlijk de mensen die verraad plegen aan hun principes, beloond moeten worden met een prijs. En wel de witte onderbroek. Deze zal ik hem dan ook overhandigen op een geschikte plaats en tijd. Verder ben ik een mening dat een jaarlijkse prijs moet worden voor een marxistisch, communistisch of goedmens creatuur dat zichtbaar iets verkeerds heeft gedaan en dan de hand boven het hoofd wordt gehouden. Want hij is een van de goeien....


Had ik al verteld dat ik sponsors zoek ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten