vrijdag 11 mei 2018

Hou me tegen...

Eigenlijk wilde ik er geen aandacht aan besteden omdat ik dreigende sukkels niet bijzonder serieus neem. Maar omdat het wel erg druk ermee is deze week toch eens wat overpeinzingen. Gisteren klampte zo'n gedrogeerde ongewassen kraakjunk me aan op weg naar de kroeg. Dat ik een vieze nazi zou zijn, mijn grote waffel moest houden en meneer Laroes met rust moest laten. Ik vertelde de beroepswerkeloze dat ik mijn cadeau had afgeleverd en Laroes voor mij nu verder lucht is. Waarop hij mij vertelde dat ik de avond niet zou halen. Dit laat ik me niet zeggen en ik vloog de stumperd naar zijn strot. Maar hij was te snel en rende weg. Het is inmiddels morgen. 

Vorige week had ik ook al zo'n leuke moment. Ik kwam een appelflap etend de LIDL uit met veel mexicaans bier, ijs, pizza etc. Een hele bende moslimtenten kwam de supermarkt binnen en dacht dat ik, vieze heiden, wel uit de weg zou gaan. Dat is buiten mij gerekend, het is hier het Granada van voor de Reconquista (nog) niet. Ik bleef op mijn linie en zetten voet naar voren voor de stevigheid. Waarop een bebrild nieuw moslim mormel het nodig vond mij te beschuldigen dat ik die wijven geschopt zou hebben. Evident niet waar want als ik wil schoppen dan RAAK ik. Ik zei dat ze dan schijnbaar goede bril had en de politie maar moest bellen. Waarop van haar kant dreigementen kwamen dat zij mijn zonnebril van mijn kop zou slagen (lag schijnbaar gevoelig, ze denkt schijnbaar dat ze met haar bril meer voor schut loopt dan met dat kopvod). Als ze het nog een keer zou doen dan zou ze me wel krijgen. "Ik maak je af jongen, ik maak je af". Lang leve de multi-etnische ramp ! Wilde haar nog een goede spanking geven maar ik kom niet aan vrouwen, zelfs niet van deze twijfelachtige soort, tenzij uit zelfverdediging. Ik besloot met "blaas nog een paar flats op" e vervolgde mijn weg naar zonnige plek. Maar mijn tolerantie jegens mohammedanen is weer een paar gram gedaald. En er was al weinig over. 

Fijn land wel dit Nederland. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten