zaterdag 3 februari 2018

Open brief aan Pia Dijkstra-codicil

Ha die Pia. Stel je eens voor dat Volkert van der Graaf in 2001 dodelijke problemen had gehad met zijn hart. Dat er niet op tijd een donor hart was geweest. Het is heel waarschijnlijk dat Pim Fortuijn dan nog had geleefd. Premier was geworden. Ik weet dat uw partij dan niet heel blij was geweest. Maar ik gun je het voordeel van de twijfel en blijf hopen dat op heel wellicht minister Ollongren na niemand van uw partij voorstander is van politieke moorden. Waarom deze intro ?

Uw partij wil in een wet de lichamen van hersendode mensen ter beschikking stellen van de staat. Omdat uw partij in haar laatste Godwin nog niet gebarsten is doe ik er ook maar eens een; weet je welk regime ook graag gebruik maakte van de lichamen van mensen ? Laat me een ding duidelijk stellen. Ik ben een groot voorstander van orgaandonatie. Liep al sinds mijn 18 met zo'n mooi rood ding in mijn ten tijde van voor de euro goed gevulde knip. En ik verdedigde deze keuze onder andere door te stellen dat wie een orgaan wilde ontvangen in nood nogal hypocriet was om niet bereid te zijn er na zijn of haar dood geen te willen doneren. Het blijft echter wel ONS lichaam. Niet dat van Pia en niet dat van onze koning ! Toen ik de gewelddadigheid van linkse krakers besefte toen ik politiek betrokken werd maakte ik de keuze deze uit te willen sluiten. En daar kan het clubje suffe ambtenaren van https://www.donorregister.nl/ dus niks mee. Stelletje gemankeerden. Dus dan maar niet. Vandaar mijn laatste wilsbepaling betreffende mijn organen dat ik als u uw lugubere wet er weet door te drukken ook per aangetekende brief naar deze ambtenaren zal sturen alsmede als codicil voor altijd online zal staan en ik bij me zal dragen.

CODICIL

Ik, Andreas Hubertus Janus van Gool, geboren 23 juli 1972 in de gemeente Loon op Zand verklaar dat na mijn overlijden dan wel bij hersendood mijn organen aan iedereen gegeven mogen worden behalve aan gewelddadige krakers. Dezen verdienen niet te leven in mijn ogen deze verdienen de dood. Hier wens ik sprake van omgekeerde bewijslast dus als deze naar enigerlei kraker zou gaan zal deze onomstotelijk aan moeten kunnen tonen nooit iets van enigerlei gewelddadigheid te hebben gepleegd. Als deze keuze niet in acht genomen kan worden dan is mijn wens om dan maar geen donatie mogelijk te maken. Ik vind het moreel onaanvaardbaar dat een leven gered wordt van een persoon die mogelijk zelf bereid is een of meerdere te nemen wegens een of ander rare geestesstoornis genaamd linksextremisme.

3 opmerkingen: