vrijdag 17 maart 2017

FAKE UITSLAGEN

Zoals de wakkere mensen onder ons al wel zullen weten wist onze staat, de laatste jaren geleid door de Berlusconi van de lage landen, ons terwijl de meeste stemkantoren net dicht waren al de uitslag te melden. Inmiddels zijn er online al diverse meldingen te vinden van onregelmatigheden op diverse stemkantoren. Stel ik dat anders de PVV gewonnen had en niet de maffia (mening van mij dan) ? Nee, het lijkt erop dat het Nederlandse burgermannetje niet in staat is door de leugens heen te kijken. Tientallen zetels manipuleren, laten we hopen dat ze tot een dergelijke misdaad (nog) niet in staat zijn. Stel ik dat de tellingen over zouden moeten? Dat zeker. Maar ook daar heb je niks aan als het waar zou zijn dat er bewust biljetten weggegooid zouden zijn. Wie zijn de tellers? Vaak inhuurkrachten. Hoe bonafide die zijn? Ik weet het niet.


Ga er maar vanuit dat er geen actie meer ondernomen zal worden. Ik ga nog wel controleren of de stem die ik heb uitgebracht op een laag iemand op de lijst van de partij die ik koos echt is geregistreerd op Eindhoven centraal. Maar ja, ik ben wellicht niet de enige die de goede kerel koos. Gezien het malafide karakter van de stemgang vrees ik dat ons niets anders te doen staat dan een voortdurende actie als Geenpeil. De vraag is of genoeg mensen bereid zijn om voor ons volk en de democratie dit te doen. Heeft u een of twee avonden per jaar over om te kijken of we worden geneukt door het systeem waar we bij zijn ? Graag verneem ik dit.


Maar dan nog. Binnenkort zal er wel gestemd worden via computers. Geleverd door bedrijven die schatplichtig zijn aan het tuig dat alleen in de VS succesvol werd verslagen. Of dit in Europa nog mogelijk is ? De tijd zal het leren. Maar het zit niet in een Kelt of Germaan om op te geven.

5 opmerkingen:

  1. Je kon hier niet direkt naar toe ,omdat je de link weer is vergeten was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ook niet op een lijsttrekker gestemd. Hoe kan je er een vinger achter krijgen of die stem bij stembureau X is uitgebracht?
    B.v.d. Guus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij gemeente ligt een proces verbaal ter inzage. Degene die ik heb gestemd heeft precies een stem. Dus kan dat niet aanvechten. Wel in Nijmegen mogelijke tot geweld oproepende linkse voorzitster stembureau. Komt nog actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn waarde Marcel, je kunt mijn blog toch wel vinden zonder link? @Guus als gemeente moeilijk doet of weigert kun je het afdwingen via wob.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van heel dichtbij de verkiezingen meegemaakt... Elke stem telt. Echt.
    Tot vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen