maandag 28 maart 2016

BOYCOT BOL.COM NIET DE WINKEL VOOR ONS ALLEMAAL !

Sinds jaar en dag verspreid ene Ina Dijstelberge, een op wijlen Armand lijkende extreemlinkse tante haar aversie jegens rechtse en realistische mensen in het algemeen en PVV mensen in het bijzonder. Zij is uiterst positief over link extremistische kraakjunks. De blog van de zelfverklaarde "journaliste" wordt mede mogelijke gemaakt door Bol.com. Reden voor iedere zichzelf serieus nemende patriot om zelf niet meer te kopen bij deze webwinkel en anderen op te roepen om dit ook niet te doen. Verspreid deze oproep !!!!!!!!! Dank !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn brief aan Bol.com:

Geachte mevrouw, heer,

Graag attendeer ik u op onderstaand link:


Dit is de blog van zelfverklaard "journaliste" Ina Dijstelberge. Een onaangenaam type met een bovengemiddelde sympathie voor gewelddadige krakers, haat voor PVV stemmers en andere mensen met een haar onwelgevallige mening. Daar uw bedrijf haar dus sponsort, wellicht onwetend, heb ik op Twitter opgeroepen tot een boycot die ik als klant ook zelf in acht ga nemen. Indien u van plan bent om dit soort malafide media te blijven steunen zal ik ook de PVV en haar leden alsmede andere patriottische Nederlanders ditzelfde aanraden. Dit gaat om miljoenen. Ervan uitgaande dat u dit niet zo ver laat komen verneem ik graag binnen 5 werkdagen wat u oplossing in deze gaat worden.

Met vriendelijke groeten,

Inmiddels heeft Bol.com verklaard dat de bagger van Dijstelberge voldoet aan hun huisregels en dat zij de site als "zuiver" betitelen. Zegt het voort !


Update; de vleesgeworden levend dode Armand (waar is Ash van Evil Dead en Army of Darkness als je hem nodig hebt ?) claimt vele boekjes meer te verkopen. Gezien haar digitaal geschreven bagger zullen we dit niet al te serieus nemen. Wederom roep ik iedereen in Nederland en Vlaanderen op de trawanten van dergelijk "Krapuul" niet te belonen. Een euro voor bol.com is een euro voor links extremistisch geweld !!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten