zaterdag 12 maart 2016

Moord-mocro's.


Het was me het weekje weer wel. Werd eerst zakenman Koen Everink vermoord na jaren van dreiging uit Marokkaanse hoek erna werd dezelfde week Marokkaan Nabil onthoofd, lichaam in de fik gezet, en zijn hoofd gevonden voor een waterpijp tent. In het eerste geval was iedereen verbijsterd. In het laatste waren de “ruimt lekker op” uitlatingen meer regel dan uitzondering. Betreffende Everink is het een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat de moord op conto komt van Marokkaanse “sympathisanten” van een opgewonden standje dat ik niet met naam hoef te noemen om zijn advocaten geen kans te geven mij te gaan stalken. U weet wel….

Wat is het toch dat juist deze soort zo gewelddadig en lichtgeraakt maakt? Men zou simplistisch kunnen stellen dat het om de islam gaat. Inderdaad het meest achterlijke en gewelddadige geloof dat niet direct tot sekte bestempeld mag worden (al zou dit niet eens zo’n stom idee zijn). Maar waarom dan toch zijn Indonesische en zelfs Turkse moslims dan veel minder vaak zo achterlijk? Men zou kunnen stellen dat het door afkomst komt en cultuur. Maar waarom zijn zoveel atheïstische en christen Marokkanen dan zo anders? Daar ik geen antropoloog ben heb ik geen wetenschappelijk onderbouwd antwoord. Maar ligt hier geen nobele taak voor de dames (zijn er heren die deze studie volgen?) om dit uit te zoeken. Ik houd het op een verkeerde mix. Wat net als bij sommig voedsel dodelijk kan uitvallen.

Hoe gedraagt dit soort nieuwkomer zich op het web? Interessant om naar te kijken. Mijn aandacht op uitlatingen van Marokkaans volk op het web was voor het eerst getrokken door een of ander VMBO gedrocht met de nickname @wankudilaya (Free Palestine). Deze verwenste in vele berichten veel mensen, vooral PVV politici. Een duidelijk gevalletje “Gilles de la Tourette”. Maar even later wenste ze iedereen een goede nacht. Behalve Wilders en Trump. Want “die verdienen het leven niet”. Toen ik de schat erop aan sprak had ze nog even een grote muil. Maar inmiddels is er al twee maanden niets meer gepost dus kans is groot dat ze door een moeder of leerkracht met meer verstand op de vingers is getikt.

Van een heel andere categorie zijn de zichzelf stoer betitelende mannetjes van het soort Marokkaanse hiphopper. Mensen die aantoonbaar geen smaak hebben op muziekgebied en die de vraag oproepen of achterlijke muziek geen achterlijke geest veroorzaakt. Inmiddels hebben velen Geert Wilders met de dood bedreigd. Ik maak de keus er een uit te lichten die ik zelf tegen kwam. Deze figuur, een hiphoppertje met de illustere alias Convex-Kafka, stelt dat Wilders en Trump een “nekschot verdienen”. Daar ik niet zo veel vertrouwen heb in justitie in deze tulpenrepubliek besloot ik vooralsnog de Amerikaanse FBI en CIA hierover te informeren. Ik weet als hiphop hater niet of het mannetje ooit zover doorbreekt maar een VS tournee kan hij voortaan wel vergeten. Binnenkort mag hij bovendien ervaren hoe het is de nieuwe Amerikaanse president als tegenstander te hebben. Ook Wilders vernoemde deze figuur, nota bene vader van een dochter (sic), in een aangifte die hij deed tegen een jonge “democraat”. Hierover later meer. Spreek je deze narcist aan op zijn geestelijke gebreken aan is zijn verweer doorlopend dat “hij meer heeft bereikt dan jij” niet zelden vaak verwijzend naar zijn vol getatoeëerde lichaam. Wat hij echt heeft bereikt is een bestaan in de marge als B-artiest op hiphop vlak, vandaar wellicht de drang om te scoren, en het eigenaar zijn van eenmans bedrijfje op studiovlak in een woonhuis. En dus veel inkt op zijn huid. Waarvan me de status ontgaat. En ik ben toch echt niet tegen plakplaatjes. Overigens schijnt het te zijn dat mensen met overmatige drang hiernaar dit soms kregen door verkeerde ervaringen als misbruik en dergelijke. Maar ik ben noch psycholoog noch moraalridder.

En dan nu de politici. Een jonge “democraat” genaamd Mahir Mohammed vertelde Wilders op twitter dat hij een keer naar Drachten moest komen. Dan zou hij wel even een “kogel door zijn kut kop schieten”. Ook zou hij Wilders aan “zijn soortgenoten de varkens voeren”. “Wilders wordt toch wel een keer vermoord”, dus had Mahir het vriendelijke verzoek het hem te laten doen. De tweet is verwijderd, het “democraatje” gebonjourd uit Pechtold zijn executie-Jugend. Vreemd genoeg is de tronie van Mahir nog wel te vinden als je op afbeeldingen zoekt in Google met de term “Mahir Mohammed Drachten”. Nou bedreigen niet alleen bureaucraatdemocraten Wilders met de dood maar ook linksextremisten van het kaliber excuusallochtoon. Gisteren dacht valse nicht Tofik Dibi dat het wel leuk zou zijn om een foto van de PVV leider en een koala beertje te plaatsen met de opmerking “Wanneer je wilt dat een soort uitsterft en een soort blijft leven”. Toen hij schrok van de reacties had hij het natuurlijk niet zo bedoeld en hadden de stommelingen het niet begrepen. Hij bedoelde dat Wilders soorten wil laten uitsterven, overigens zonder dit te onderbouwen. Toch was het Dibi en niet Wilders die deze foto en opmerking plaatste. Jammerlijk figuur.

En dan nu terug naar het nog niet afgesloten hoofdstuk VMBO gedrocht. Waar het fenomeen @wankudilaya inmiddels wijs genoeg is om haar waffel te houden is ook dit deel van het Marokkaanse kamp inmiddels weer uitgebreid. En wel met jongedame Oulaya El die op Facebook een hartverwarmend betoog houdt. Los van gebruikelijk “Gilles de la Tourette” proza met veel “kkr” hoopt dit kind dat “Wilders door zijn kkr (....)hoofd wordt geschoten en diegene die op hem stemmen ook”. En hier maakt de dame een fout. Waar het andere Rif gajes zo stom was om alleen de politicus zelf te bedreigen bedreigd zij ook mij als noodzakelijk (noot) PPV stemmer. En dan kan ze hem krijgen. Ik weet in welke stad haar huis woont. Heb een harde kopie. En doe aangifte. Daar ze nog nat achter de oren is hoeft ze van mij echt niet achter tralies. Maar zeker haar soort volk kan niet vroeg genoeg leren dat je niet zomaar alles roepen kan. Zelfs niet in de land met een vermeende vrije meningsuiting waar zij en andere moord-mocro’s zo graag misbruik van maken.


Noot: Wilders zijn politiek is niet noodzakelijk de mijne. Ik ben nationalist en niet voor een populistisch soort staatsnationalisme. Maar pragmatisch gezien is PVV momenteel het beste middel om zowel de vreemde (vijandelijke) instroom te stoppen, de islam in te dammen en een middelvinger te maken tegen de Brusselse penose.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten