woensdag 29 juni 2016

RACISTISCHE STRAATSTENEN....VRIJE VAL


"Slachtoffer van racistisch geweld" James uit Almelo blijkt nu slachtoffer te zijn geweest van het koppen van straatstenen. Na een, beschonken, val van de fiets. Gelogen tegen justitie, gelogen tegen te pers. Nederlandse jongeren die niet beroofd wilden worden van hun bezit beschuldigend van geweld. Of justitie James gaat vervolgen voor het doen van een valse aangifte is de vraag. Hij behoort tot een van die groepen die altijd gematst lijken te worden. De ten onrechte beschuldigde jongeren raad ik aan wel aangifte te doen. Van grove laster dan wel smaad.

Toen nog niet bekend was dat het dus een leugenachtige aangifte was om eigen dronkemans gestunt te verbloemen kreeg links Nederland gelijk een collectieve stijve dan wel natte. Ze hadden weer een boegbeeld om te bewijzen hoe perfide al die racistische Nederlandse mensen (en jeugd) wel niet zijn. Op de terechte opmerking van vaderlandslievende, of gewoon fatsoenlijke, mensen die zeiden dat hij ook het mijn en dijn van de jongeren waar de aanvaring mee was had kunnen respecteren reageerde deze geitenwollen kuttekoppen met hun bekende retoriek. “Een flesje bier dat alleen op een terras staat is een gevonden voorwerp”. Open betoog versus linkse kuttekop:

Ondergetekende drinkt graag een biertje. Niet altijd in gezelschap. Ik kan me ook goed alleen vermaken op een terras met een Telegraaf (alle andere Nederlandse kranten dienen het wereldmarxisme) of goed boek. Met een goede sigaar en glas Duvel. Het kan dan natuurlijk zomaar zijn dat ik wat ik drink ook een keer moet lozen. Kom ik dan terug van een sanitaire stop en zie ik iemand, zwart, blank, geel, bruin, licht getint, groen, paars aan mijn bier zitten dan beschouw ik deze niet als vinder van een gevonden voorwerp maar onverlaat die MIJN aangeschafte bezit jat. En dat zal ik deze duidelijk maken ook. In het laatste geval na een foto gemaakt te hebben natuurlijk, want heel interessant voor CNN. Einde betoog.

Nu dus blijkt dat zelfs het geweld niet van de hand van de Nederlandse jeugd kwam, kwaad omdat iemand ze bestolen had, maar van een circusact na teveel drank zwijgt de goedmens angstvallig. Ze zouden eens toe moeten geven dat ze ernaast zaten. Is niet ook de moordenaar van dat andere boegbeeld wijlen Kerwin Duinmeijer nooit veroordeeld voor het hebben van een racistisch motief voor die moord? Toch exploiteren ze dit nu al meer dan dertig jaar.

Nu maar hopen voor het goedvolk dat er snel echt racistisch geweld plaatsvindt in de aanloop naar de komende kamer verkiezingen. Anders creƫren ze het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten